Aktualności

Zasady bezpieczeństwa w okresie pandemii COVID-19

W związku z obowiązującymi przepisami dotyczącymi funkcjonowania Politechniki Warszawskiej w okresie pandemii COVID-19 przypominamy o konieczności zgłaszania przez pracowników, doktorantów i studentów podejrzenia zachorowania na COVID-19 na adres: powiadomienia@pw.edu.pl

» Szczegółowe zasady postępowania określa aktualne zarządzenie nr 104/2020 Rektora PW w sprawie funkcjonowania Politechniki Warszawskiej w okresie epidemii COVID-19 od dnia 1 października 2020 roku

 

Wyraź opinię o Biurze Karier PW – wypełnij ankietę

Drodzy studenci i absolwenci,
potrzebujemy Waszych głosów, aby ocenić skuteczność działania naszego biura oraz zorientować się czego od nas oczekujecie - jakich usług potrzebujecie, co o nas myślicie.
Prośba o wypełnienie ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/1Q2u8LohENowr8Mdd961CKIsK8Sm93kB9AH9M2pgBWNg/viewform

Pl.Politechniki 1,  Gmach Główny, pok. 148
00-661 Warszawa
tel.(22) 234 63 67
e-mail: biurokarier@pw.edu.pl
www.bk.pw.edu.pl

Polski Kongres Gospodarczy 2016 - zaproszenie

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa na Polski Kongres Gospodarczy 2016, który odbędzie się 27 stycznia 2016 r. o godzinie 10.00 w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej, przy ul. Rektorskiej 2.
Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda.
Swój udział potwierdził Wicepremier i Minister Rozwoju Mateusz Morawiecki.

Kiermasz książek Oficyny Wydawniczej Politechniki Warszawskiej

W dniach 25-26 stycznia 2016 (poniedziałek, wtorek) na wydziale SiMR odbędzie się kiermasz książek akademickich.
Prezentowane książki oferowane będą z rabatem 10%.

Wybór specjalności 2015/2016

Trwa proces wyboru specjalności dla III roku na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych. Szczegółowe informacje w dziale Informacje ogólne dla odpowiedniego rodzaju studiów.

Warsztat dedykowany wszystkim studentom PW

  1. Czy 8% szans na osiągnięcie swojego postanowienia to dużo? Zapraszamy na darmowy warsztat ze strategii realizacji celów, który zwiększy Twoje szanse. więcej
  2. Poznaj działanie przedsiębiorstwa od zaplecza, przy pomocy planszowej symulacji "Business Manager". więcej
  3. Audytowanie Systemów Zarządzania jako Ścieżka Rozwoju Zawodowego. Wymagania i Wyzwania. więcej

Seminarium „Studia projektowo-zorientowane”

Dziekan i Komisja Programowa RW Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej zapraszają na seminarium „Studia projektowo-zorientowane” w dniu 18.01.2016 (poniedziałek) o godz. 9.00 w sali 3.12.
.

Music Under Construction – Kreatywnie Muzycznie Rozrywkowo

Ciekawi Cię jak orkiestra rozrywkowa przygotowuje się do występu? Przyjdź posłuchać.
Grasz na instrumencie i masz chęć dołączyć? Śmiało!

W Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej ul. Rektorska 2, w piątek 15 stycznia i w niedzielę 17 stycznia odbędą się otwarte próby "The Engineers Band".
W sobotę 16 stycznia każda sekcja instrumentów będzie ćwiczyć osobno pod okiem muzyków z Polskiej Orkiestry Radiowej.

Zapraszamy!

Wystawa - Śladami prof. Mieczysława Bekkera

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia wystawy dotyczącej profesora Mieczysława Grzegorza Bekkera.
Prof. Bekker - absolwent naszego Wydziału! - był konstruktorem pojazdów terenowych, współtwórcą pojazdu księżycowego LRV - Lunar Roving Vehicle.

Wystawa ma na celu przypomnienie sylwetki oraz spuścizny naukowej wybitnego Profesora, którego nazwisko na zawsze zostało zapisane w Alei Zasłużonych nad Badaniami Kosmosu (Space Walk of Fame).
Wystawa znajduje się w Muzeum PW (ul. Nowowiejska 24) i jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.
Lokalizacja muzeum: http://www.muzeumpw.com.pl/lokalizacja.htm
Informacja o wystawie znajduje się w Biuletynie Politechniki Warszawskiej stronach:
https://www.biuletyn.pw.edu.pl/Kultura-i-Tradycja/Sladami-Mieczyslawa-Bekkera.-Z-Politechniki-Warszawskiej-na-Ksiezyc
i http://www.muzeumpw.com.pl/aktualnosci.htm

Erasmus - spotkanie

W dniu 27 stycznia 2016 (środa) o godzinie 18.00 w Sali Multimedialnej (pater) odbędzie spotkanie w sprawie programu Erasmus+ .
Można będzie uzyskać informacje dotyczące wyjazdów w roku akademickim 2016/17.
Przygotowując się do wyjazdu w ramach programu można zapoznać się wystawą plakatów znajdującą się na pierwszym piętrze przy wyjściu do windy i zajrzeć na strony www zagranicznych uczelni z którymi wydział ma podpisane umowy.