Obowiązek zgłaszania przypadków podejrzenia zachorowania na COVID-19

Uprzejmie przypominamy wszystkim naszym studentom o obowiązku zgłaszania przypadków podejrzenia zachorowania na COVID-19, zgodnie z zarządzeniem Rektora nr 104/2020.

Osoby z objawami uzasadniającymi podejrzenie zachorowania na COVID-19 powinny poinformować o tym Dziekana Wydziału (e-mail: dziekan.simr@pw.edu.pl) oraz przesłać wiadomość na adres e-mail: powiadomienia@pw.edu.pl.

Osoby przebywające na kwarantannie powinny poinformować o tym Biuro Obsługi Studiów (e-mail: BOS.simr@pw.edu.pl) oraz przesłać wiadomość na adres e-mail: powiadomienia@pw.edu.pl.

Szczegółowe informacje na temat sposobu postępowania w przypadku wystąpienia zagrożenia zachorowaniem na COVID-19 są określone w dokumentach:

  • Zarządzeniu Rektora nr 104/2020 z dnia 30 września 2020 r.

https://www.bip.pw.edu.pl/var/pw/storage/original/application/0d939e412feaf92ace2288fd1d224c33.pdf

  • Zarządzeniu Dziekana nr 7/2020 z dnia 8 października 2020 r.

https://www.simr.pw.edu.pl/var/wwwglowna/storage/original/application/91cd48e3bf718560800c3f6c6ee92d01.pdf