Warsztaty Biura Karier PW dla studentów
Biuro Karier PW zaprasza studentów na organizowane w ramach Akceleratora Kariery warsztaty „Video interview – co zrobić, by zakończył się sukcesem?”, które odbędą się 14 lutego 2020 r. w godz. 14:15-16:45, oraz na warsztaty „Negocjacje w biznesie”, które odbędą się 20 lutego 2020 r. w godz. 12:15-16:15. Oba wydarzenia będą miały miejsce w siedzibie Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW, sala nr 5.02.
Warsztaty „Video interview – co zrobić, by zakończył się sukcesem?” z praktykiem kadrowym mają na celu przybliżenie studentom jednej z bardziej popularnych obecnie form firmowych działań rekrutacyjnych – rozmowy kwalifikacyjnej realizowanej zdalnie.
W trakcie warsztatów studenci nauczą się przygotowywać do wideo-rozmowy oraz poznają elementy, na które powinni zwrócić uwagę w kontekście mowy ciała i innych aspektów behawioralnych. Warsztaty oparte będą na otwartej dyskusji i wymianie doświadczeń. Uczestnicy dowiedzą się, jakie zachowania i informacje są mile widziane w oczach rekrutera, a czego bezwzględnie należy unikać.
Warsztaty poprowadzi Izabela Bekisz, specjalista ds. HR.
Szczegółowe informacje i zapisy »
Z kolei w ramach warsztatów „Negocjacje w biznesie” przewidziane są następujące tematy:
- Cel i rola negocjacji jako sposobu osiągania porozumienia w biznesie
- Porównanie stylów technik wywierania wpływu i negocjacji
- Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę.
- Kiedy nie należy negocjować?
- Tworzenie strategii negocjacyjnych.
- Negocjacje oparte na zasadach
- Rozmowa z partnerem negocjacyjnym mówienie, aktywne słuchanie, porozumiewanie się pozasłowne.
- Planowanie i prowadzenie rozmów - etapy negocjacji
Szczegółowe informacje i zapisy »