VII Międzynarodowa Konferencja „Systemy Mechatroniczne Pojazdów i Maszyn Roboczych”

Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej zaprasza na

VII Międzynarodową Konferencję

„Systemy Mechatroniczne Pojazdów i Maszyn Roboczych”

 

która odbędzie się w dniu 27 listopada 2015 r. w Warszawie na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej w gmachu Samochodów i Ciągników

przy ul. Narbutta 84.

Komitet Naukowy Konferencji
prof. dr hab. inż. Włodzimierz KURNIK – przewodniczący
prof. dr hab. inż. Jerzy BAJKOWSKI dr hab. inż. Jędrzej MĄCZAK
dr inż. Włodzimierz BRAMOWICZ dr hab. inż. Tadeusz PAWŁOWSKI
prof. nzw. dr hab. inż. Jacek DYBAŁA dr hab. inż. Marek PIETRZAKOWSKI
dr hab. inż. Stefan GÓRALCZYK dr hab. inż. Andrzej PIĘTAK
prof. nzw. dr hab. inż. Wiesław GRZESIKIEWICZ prof. dr hab. inż. Stanisław RADKOWSKI
mgr inż. Ryszard KĘDZIA Rajesh K. SING
prof. dr hab. inż. Maciej KOŚCIELNY dr hab. inż. Jan SZCZEPANIAK
prof. dr hab. inż. Stanisław KRUCZYŃSKI dr inż. Krzysztof SZCZUROWSKI
prof. dr hab. inż. Zbigniew LOZIA prof. dr hab. inż. Jan SZLAGOWSKI
prof. dr hab. inż. Sławomir LUFT prof. dr hab. inż. Andrzej TYLIKOWSKI dr h. c. m.
dr inż. Andrzej MUSZYŃSKI dr hab. inż. Robert ZALEWSKI
  dr hab. inż. Zbigniew ŻEBROWSKI
 Komitet Organizacyjny Konferencji

dr inż. Marcin JASIŃSKI – przewodniczący

mgr inż. Kamil LUBIKOWSKI – sekretarz

dr inż. Michał BARTYŚ mgr inż. Krzysztof ROKICKI

mgr inż. Adrian CHMIELEWSKI

mgr Piotr PAJESTKA

mgr inż. Przemysław SZULIM

 

 

VII Międzynarodowa Konferencja „Systemy Mechatroniczne Pojazdów i Maszyn Roboczych” jest kontynuacją Międzynarodowego Sympozjum „Mechatronika samochodowa – problemy edukacji” zorganizowanego przez Wydział SiMR PW w dniu 7 kwietnia 2006 i poświęconego szeroko rozumianej problematyce nauczania zawodowego mechatroniki samochodowej.

Współczesny pojazd, będąc produktem powszechnego użycia, generującym znaczne koszty użytkowania (bezpośrednie i pośrednie: skażenie środowiska, zagrożenie zdrowia i życia) angażuje znaczący potencjał społeczno-gospodarczy. Jest także wyznacznikiem postępu cywilizacyjnego. Pojazdy stają się złożonymi systemami, wzajemnie przenikających się zamkniętych układów automatycznej regulacji, bardzo zróżnicowanych parametrów optymalizujących pracę silnika, systemów bezpieczeństwa biernego i czynnego pojazdu, oraz systemów komfortu jego użytkowania. Jest także produktem mechanicznym, elektronicznym i informatycznym jednocześnie, z minimum 10 letnią perspektywą eksploatacji w pogarszającym się stanie sprawności technicznej. Obsługa i naprawa tak złożonego obiektu, jakim staje się współczesny samochód, niesie za sobą nowe wyzwania diagnostyczne oraz edukacyjne.

 

Konferencja została podzielona na trzy części:

  • część pierwsza, w której wygłoszone będą przez pracowników czołowych ośrodków naukowych referaty zamawiane dotyczące istotnych problemów budowy i eksploatacji nowoczesnych systemów mechatronicznych pojazdów i maszyn roboczych;
  • część druga, kontynuacja części pierwszej;
  • część trzecia, obejmująca prezentacje posterów z zakresu budowy i eksploatacji systemów mechatronicznych.

 

Ramowy plan konferencji (1100 ¸ 1530)

Rozpoczęcie Konferencji (1100 ¸ 1115)

                        Otwarcie Konferencji

Sesja pierwsza (1115 ¸ 1245)

                 Referaty plenarne

Przerwa (1245¸1300 )

 
Sesja druga (1300 ¸ 1430)

Referaty plenarne

Sesja trzecia (1430 ¸1530)

Prezentacje posterowe (lunch)

 

Udział w Konferencji jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: http://www.konferencje.mechatronika.info.pl