1) Znak podstawowy: - do większości zastosowań z pełną reprodukcją kolorów: plakaty, grafika (w tym internetowa), materiały promocyjne, itp. - eksponowany zawsze na jednolitym, granatowym tle, w przewidzianym układzie kolorów 2) Znak uproszczony - sygnet bez części tekstowej: - preferowany w domyślnym zestawie kolorów, ale w razie potrzeby może występować we wszelkich duetach kolorystycznych, skomponowanych z kolorów zgodnych z Systemem Identyfikacji Wizualnej PW (np. gdy wystepuje jako "dodatek" w materiałach promocyjnych PW) 3) Znak mono_kontra: - do zastosowań w akcydensach biruowych (papiery firmowe, korespondencja, itp.) oraz we wszystkich materiałach, gdzie znak musi być eksponowany na białym tle (np. dokumenty elektroniczne, biurowe wydruki kolorowe) 4) Znak achromatyczny: - j.w., ale dla materiałów, które są przewidziane do powielania technikami uniemożliwiającymi reprodukcję barw (druk czarno-biały, grawer, itp.) 5) Znak uzupełniający: - przewidziany wyłącznie do stosowania tam, gdzie wymagane są małe wymiary znaku (dla zachowania większej czytelności) - drobne gadżety reklamowe, ikony i avatary (np. Facebook) - w przypadku graweru może być wykonany jako achromatyczny, natomiast w zastosowaniach elektronicznych (avatary) stosowany zawsze na jednolitym, granatowym tle, w przewidzianym układzie kolorów.